Δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που έχουν πέσει θύματα απάτης από ιστοσελίδες στο διαδίκτυο επειδή δεν έσωσαν σημασία στα “ψιλά” γράμματα όταν αγόραζαν online εισιτήρια.
4. Να ελέγχουν τους όρους αγοράς, για να εξακριβώσουν, αν διασφαλίζονται η έγκαιρη παράδοση των εισιτηρίων στους καταναλωτές από τον πωλητή και η επιστροφή του αντιτίμου των εισιτηρίων, σε περίπτωση ακύρωσης της εκδήλωσης.
Ωστόσο, τα πράγματα δεν φαίνεται να είναι τόσο άσχημα το τελευταίο διάστημα αφού η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πραγματοποίησε “επιχείρηση σκούπα” το Σεπτέμβριο του 2011 σε ιστοσελίδες, μέσω των οποίων οι καταναλωτές πραγματοποιούσαν αγορές εισιτηρίων για καλλιτεχνικές ή αθλητικές εκδηλώσεις. Η σύγκριση με τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας τον αντίστοιχο μήνα του 2010 έδειξε ότι το 2011 η κατάσταση στον τομέα αυτό είχε βελτιωθεί πολύ, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Ειδικότερα, από τους 414 ιστοτόπους, που ελέγχθηκαν το 2010, μόλις το 40% συμμορφώνονται με τη νομοθεσία της Ε.Ε. για τους καταναλωτές, ενώ το 2011, το ποσοστό συμμόρφωσης ήταν 88%.
Όσοι επιθυμούν να αγοράσουν εισιτήρια για καλλιτεχνικές και αθλητικές εκδηλώσεις, χωρίς όμως να κλαίνε στη συνέχεια τα λεφτά τους πρέπει να προσέχουν μερικά βασικά στοιχεία:
1. Να ελέγχουν αν τα στοιχεία του πωλητή αναγράφονται στην ιστοσελίδα (επωνυμία, γεωγραφική διεύθυνση και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).
2. Να ελέγχουν, αν οι τιμές περιλαμβάνουν όλες τις χρεώσεις, π.χ. φόρους, έξοδα παράδοσης, έξοδα διαχείρισης, κ.λ.π.
3. Να προσέχουν, αν οι πληροφορίες για την τιμή των εισιτηρίων, που τους ενδιαφέρουν, είναι απλές, κατανοητές, και δίνονται, πριν την αγορά του εισιτηρίου.
1. Να ελέγχουν αν τα στοιχεία του πωλητή αναγράφονται στην ιστοσελίδα (επωνυμία, γεωγραφική διεύθυνση και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).
2. Να ελέγχουν, αν οι τιμές περιλαμβάνουν όλες τις χρεώσεις, π.χ. φόρους, έξοδα παράδοσης, έξοδα διαχείρισης, κ.λ.π.
3. Να προσέχουν, αν οι πληροφορίες για την τιμή των εισιτηρίων, που τους ενδιαφέρουν, είναι απλές, κατανοητές, και δίνονται, πριν την αγορά του εισιτηρίου.
4. Να ελέγχουν τους όρους αγοράς, για να εξακριβώσουν, αν διασφαλίζονται η έγκαιρη παράδοση των εισιτηρίων στους καταναλωτές από τον πωλητή και η επιστροφή του αντιτίμου των εισιτηρίων, σε περίπτωση ακύρωσης της εκδήλωσης.
Ωστόσο, τα πράγματα δεν φαίνεται να είναι τόσο άσχημα το τελευταίο διάστημα αφού η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πραγματοποίησε “επιχείρηση σκούπα” το Σεπτέμβριο του 2011 σε ιστοσελίδες, μέσω των οποίων οι καταναλωτές πραγματοποιούσαν αγορές εισιτηρίων για καλλιτεχνικές ή αθλητικές εκδηλώσεις. Η σύγκριση με τα αποτελέσματα της ίδιας έρευνας τον αντίστοιχο μήνα του 2010 έδειξε ότι το 2011 η κατάσταση στον τομέα αυτό είχε βελτιωθεί πολύ, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Ειδικότερα, από τους 414 ιστοτόπους, που ελέγχθηκαν το 2010, μόλις το 40% συμμορφώνονται με τη νομοθεσία της Ε.Ε. για τους καταναλωτές, ενώ το 2011, το ποσοστό συμμόρφωσης ήταν 88%.
απόσπασμα από newsit.gr
euxaristoume gia tis simvoules! kali evdomada kai apo edo! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα και από εδώ :)Θέλει προσοχή τελικά με τα εισιτήρια...για να μην κλαίμε τα λιγοστά πλέον ευρώ μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτερα λέμε εμείς να αποφεύγουμε τις αγορές μέσω internet. Άντε στο τσακίρ κέφι να κλείσουμε κανένα αεροπορικό εισιτήριο ή και κανένα ξενοδοχείο με πολύ μεγάλη προσοχή στα "ψιλά" γράμματα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω παντως τα εισιτηρια τα αεροπορικα τα κλεινω παντα Online και δεν υπαρχει προβλημα! (απο το επισημο site βεβαια της αεροπορικης) :)για λοιπες αγορες, καλα λες κι εσυ Pela Sofi...προσοχη στα ψιλα γραμματα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή