Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Reine blog ... κλείνουμε σήμερα 1 χρόνο !!! Χρόνια πολλά!

Πέρασε 1 χρόνος και δεν το καταλάβαμε καν !!! 
Αγαπημένο μου blog reine (c'est toi)  ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!! 


Ακριβώς πριν από ένα χρόνο, μου ήρθε η ιδέα για το blog, αλλά τότε δεν περίμενα πως αυτό θα γινόταν η αγαπημένη μου συνήθεια, ένας τρόπος έκφρασης και χαλάρωσης και κυρίως το μέσο για να κάνω πολλούς πολλούς φίλους...όλους εσάς που μας διαβάζετε και συνεχίζετε να μας στηρίζετε με κάθε τρόπο! 

Ήδη φτάσαμε στις 100.000 επισκέψεις, 260 τα εγγεγραμμένα μέλη του blog και άλλοι 400 fans της σελίδας μας στο Facebook (γιατί είμαστε και εκεί, τι θα γλυτώνατε ;;; )...... Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας !!! 
Stay tuned .... τα καλύτερα έρχονται !!!!   reine


reinegr.blogspot.com

7 σχόλια:

  1. καλημερααα..καλημερααααα...να τα χιλιάσετε!!!!περιμένουμε τα καλύτεραα!!!φιλια πολλαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά!!
    Να είναι χιλιόχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου, γεμάτο με όμορφες αναρτήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα χρόνια πολλά να είναι χιλιόχρονο περιμένουμε τα καλύτερααααα!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά!!!!!! Εύχομαι να μας χιλιάσεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλάαααααααααααα!Εύχομαι να 1000σεις τους αναγνώστες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρόνια πολλά καλά κι όλα ευτυχισμένα reine μου!!εύχομαι τα καλύτερα!!!!!!!!!!ευχαριστούμε για τα υπέροχα άρθρα!!είναι τόσο ενδιαφέροντα!!!να είσαι καλά κούκλα μου!!πάρα πολλά φιλάκια απο εμένα και πολλά γατοφιλάκια και γατοευχές απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστω οοοολους για τις ομoρφες ευχες σας!!!Αυτη η επικοινωνια ειναι ενα απο τα πολυτιμα δωρα του blogging!
    Thank youuuuuuu :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή