Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Joyeux Anniversaire ...ma petite soeur!

Αφιερωμένο στην αγαπημένη μου αδερφούλα που σήμερα έχει τα γεννέθλια της :))))))

Χρόνια πολλάααααα / Joyeux anniversaireeeee / Happy birthdayyyyy !!!!!!
{χμμμ και καθώς βρίσκομαι σε αυτό το νησί...ας ευχηθώ και με μαντινάδες... }

"Κάθε που θα 'χεις συννεφιά 
η ευχή μου είναι μαζί σου, 
να'ναι σαν μέρα γιορτινή 
ολόκληρη η ζωή σου."

"Πάρε τις πιο καλές μου ευχές 
και βαλ' τες στην καρδιά σου, 
δε θα 'μαι εγώ μα θα 'ναι αυτές 
όπου κι αν πας κοντά σου... "


και μια τελευταία ...                  
 "Όσες ευχές αυθόρμητα 
οι άλλοι θα σου πούνε 

εγώ απλά σου εύχομαι 
αληθινές να βγούνε."


reinegr.blogspot.com
μαντινάδες στο: ekfrasis.info

2 σχόλια:

  1. Μαγικές συμπτώσεις..
    Εχθες είχε γενέθλια η αδερφούλα σου
    σήμερα έχει γενέθλια ο δικός μου μικρός πρίγκιπας...

    Ξέρεις τι εύχομαι?...

    Πρωτα φυσικά Υγεία και έπειτα ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ εκτοξεύσεις....


    ΦΙΛΑΚΙΑ...δωράκια ευτυχίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τον χαιρεσαι τον πριγκηπα σου και να ειναι παντα γερος και ευτυχισμενος!!!
    Φιλια πολλα...αφιερωμενη και σε σας λοιπον η αναρτηση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή